Reply
Jul 18 2013
By: myalana Ghost of Sparta 8001 posts
Offline

IF I Had A Party On Home...

[ Edited ]
69 replies 338 views Edited Jul 18, 2013

Would you come? Where should it be? Should there be a theme?

 

*Edit* There might be punch and pie present IF I had a party on Home.

Message 1 of 70 (338 Views)
Treasure Hunter
Registered: 08/18/2012
Offline
4550 posts
 

Re: IF I Had A Party On Home...

Jul 18, 2013

Hell yeah I would show up.

It should be at the Playground.

The theme: getting roasted by a fam


<

         photo evolve_zps9e0e8f3e.jpg

                                                 Welcoming Committee   

Message 2 of 70 (336 Views)
0 Likes
Ghost of Sparta
Registered: 06/28/2009
Offline
8001 posts
 

Re: IF I Had A Party On Home...

Jul 18, 2013

King_xO-AsSaSSin wrote:

Hell yeah I would show up.

It should be at the Playground.

The theme: getting roasted by a fam


Would you translate for me? I often find I don't know I'm getting roasted due to the language barrier. I suspect at times I am when the Laugh animation is flying all fast and furious however.

Message 3 of 70 (324 Views)
0 Likes
Survivor
Registered: 09/10/2012
Offline
1317 posts
 

Re: IF I Had A Party On Home...

Jul 18, 2013

A kittycat party would be fun. anyone could come, but you had to be dressed as some sort of cat on home. Dogs not allowed -_-  and I think i'd have it in a space when I put lots of the litterbox rewards and maybe i'd make some cat mazes or something :/  hmmmm, on 2nd thought, maybe I need to invite someone to take care of us too lol 

Message 4 of 70 (323 Views)
Ghost of Sparta
Registered: 06/28/2009
Offline
8001 posts
 

Re: IF I Had A Party On Home...

Jul 18, 2013

hellokittyxo wrote:

A kittycat party would be fun. anyone could come, but you had to be dressed as some sort of cat on home. Dogs not allowed -_-  and I think i'd have it in a space when I put lots of the litterbox rewards and maybe i'd make some cat mazes or something :/  hmmmm, on 2nd thought, maybe I need to invite someone to take care of us too lol 


There are litterbox "rewards"? I am confused.

Message 5 of 70 (319 Views)
Survivor
Registered: 09/10/2012
Offline
1317 posts
 

Re: IF I Had A Party On Home...

Jul 18, 2013

myalana wrote:

hellokittyxo wrote:

A kittycat party would be fun. anyone could come, but you had to be dressed as some sort of cat on home. Dogs not allowed -_-  and I think i'd have it in a space when I put lots of the litterbox rewards and maybe i'd make some cat mazes or something :/  hmmmm, on 2nd thought, maybe I need to invite someone to take care of us too lol 


There are litterbox "rewards"? I am confused.


yes, come on over to my place tonight and i'll put one out for you to use.

Message 6 of 70 (312 Views)
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 03/02/2013
Offline
4056 posts
 

Re: IF I Had A Party On Home...

Jul 18, 2013

myalana wrote:

hellokittyxo wrote:

A kittycat party would be fun. anyone could come, but you had to be dressed as some sort of cat on home. Dogs not allowed -_-  and I think i'd have it in a space when I put lots of the litterbox rewards and maybe i'd make some cat mazes or something :/  hmmmm, on 2nd thought, maybe I need to invite someone to take care of us too lol 


There are litterbox "rewards"? I am confused.


My mother once caught a bizarre strain of hepatitis from a litter box. She turned quite yellow (jaundiced). That'sssss probably not the type of reward we're talking about though, huh? Actually, the more I think about litter box "rewards" the less I want them. I think I'll pass. Smiley Very Happy

Image and video hosting by TinyPic
Message 7 of 70 (307 Views)
Treasure Hunter
Registered: 08/18/2012
Offline
4550 posts
 

Re: IF I Had A Party On Home...

Jul 18, 2013

myalana wrote:

King_xO-AsSaSSin wrote:

Hell yeah I would show up.

It should be at the Playground.

The theme: getting roasted by a fam


Would you translate for me? I often find I don't know I'm getting roasted due to the language barrier. I suspect at times I am when the Laugh animation is flying all fast and furious however.


Translation: WE GONNA MIC UP, MIC RIGHT, MIC LEFT, MIC DOWN, MIC 90, MIC 180, MIC 270, MIC 360


<

         photo evolve_zps9e0e8f3e.jpg

                                                 Welcoming Committee   

Message 8 of 70 (305 Views)
Fender Bender
Registered: 12/25/2009
Offline
2356 posts
 

Re: IF I Had A Party On Home...

Jul 18, 2013

No.  

Because of my AWD

Attention Who-- Disorder.  

But I would mail you some party stuff.

 

Where should it be?

Anywhere.

What them?

-Shrugs.-

 

Maybe a Math theme? That'll get the party going eh, eh, eh?  

Skype: Altyconnection
Twitter: Soulycon
PSN: Soulycon
YouTube: Ashatote
Gaia Online: Buttsexy
Message 9 of 70 (294 Views)
Hekseville Citizen
Registered: 09/25/2011
Offline
165 posts
 

Re: IF I Had A Party On Home...

Jul 18, 2013

King_xO-AsSaSSin wrote:

myalana wrote:

King_xO-AsSaSSin wrote:

Hell yeah I would show up.

It should be at the Playground.

The theme: getting roasted by a fam


Would you translate for me? I often find I don't know I'm getting roasted due to the language barrier. I suspect at times I am when the Laugh animation is flying all fast and furious however.


Translation: WE GONNA MIC UP, MIC RIGHT, MIC LEFT, MIC DOWN, MIC 90, MIC 180, MIC 270, MIC 360


LMAO!  Yes, I'd definitely come. But I can't think of a theme atm. 

Message 10 of 70 (283 Views)