Reply
Mar 15 2017
By: willydog67 Splicer 45 posts
Offline

Mass Effect 4: Anyone getting any of the collectors items?

[ Edited ]
18 replies 301 views Edited last month

6 days players ! Any body gonna get any of the collectors items ?

 

 

Mod Edit: Updated subject title to be more descriptive. Want to learn more about Forum Rules of Conduct? Click here. -Super_Nova2k13

 

 

Message 1 of 19 (301 Views)
MVP Support
Registered: 06/12/2013
Online
5727 posts
 

Re: Mass Effect 4

last month

I know what you mean, but I'm sure the dire-hard ME fans will have to correct you that it is not Mass Effect 4 Smiley Wink

 

But yeah! I'm really really excited for MEA. I'm really happy it is a fresh start, the game looks heck of a lot of fun, and I'm happy the MP is sticking close to what it was in ME3 which I thought was really good.


SUPPORT: DATABASE | LIVE CHAT | SYSTEM UPDATES | REPAIRS

CUSTOMER SERVICE: 1-800-345-7669 (Mon - Fri, 8am - 8pm PST)

Message 2 of 19 (287 Views)
I Only Post Everything
Registered: 09/28/2014
Online
1031 posts
 

Re: Mass Effect 4

last month

I am ready. I can't wait 

Xbox: SuzyRedd
Twitch Channel: Surrender Dorothy
YouTube Channel: Surrender Dorothy




[URL=http://www.trueachievements.com/SuzyRedd.htm][IMG]http://www.trueachievements.com/gamercards/SuzyRedd.png[/IMG][/URL]
Message 3 of 19 (283 Views)
Splicer
Registered: 12/26/2013
Offline
45 posts
 

Re: Mass Effect 4

last month
Mass Effect / Mass Effect 2/ & Mass Effect 3/? Haha all the same 2 me. Makes more sense to me ME4 . I'm hoping it catches on and their won't be a buff dispute on how people wanna call it . I do t wanna get Technical , ME4 sounds sweeet 2 me!!
Message 4 of 19 (273 Views)
Reply
0 Likes
Wastelander
Registered: 06/01/2007
Online
716 posts
 

Re: Mass Effect 4

last month

Have been playing it now, just not on PS4 yet as its live on those other platforms, early access anyhow.

 

It is being streamed on Twitch too and some Bioware Devs are answering questions.

PSN : Twinkeeze

Xbox 1 : HeisenbergFX4
Message 5 of 19 (261 Views)
Wastelander
Registered: 10/14/2009
Offline
852 posts
 

Re: Mass Effect 4

last month

Based on how the previous game turned out, and on the gameplay footage/screenshots we've seen so far, my expectations for Mass Effect: Andromeda are firmly resting on the floor of Satan's wine cellar. 

Photobucket
Message 6 of 19 (256 Views)
Reply
0 Likes
MVP Support
Registered: 06/12/2013
Online
5727 posts
 

Re: Mass Effect 4

last month

lol @Mylo_Cordana

 

I too am trying to have tempered expectations. However admittedly this is the game I am most excited about so far this year, even over Horizon (more due to subject matter, love space exploration games), and the fact that it has a 4-player co-op mode just like ME3's that I loved....it's hard to, but I'm trying to keep those expectations in check haha.


SUPPORT: DATABASE | LIVE CHAT | SYSTEM UPDATES | REPAIRS

CUSTOMER SERVICE: 1-800-345-7669 (Mon - Fri, 8am - 8pm PST)

Message 7 of 19 (252 Views)
Reply
0 Likes
Splicer
Registered: 12/26/2013
Offline
45 posts
 

Re: Mass Effect 4

last month
Gonna be sweeeeeeet!!!
Message 8 of 19 (215 Views)
Reply
0 Likes
Monster Hunter
Registered: 12/03/2013
Offline
36 posts
 

Re: Mass Effect 4

last month

It's not Mass Effect 4 it's Mass Effect Andromeda!!! Just kidding XP I got the deluxe edition of it, IM SUPER EXCITED!!! =O-O= If only my pre-load would work =-_-=

Message 9 of 19 (187 Views)
Splicer
Registered: 12/26/2013
Offline
45 posts
 

Re: Mass Effect 4

last month
Thxs for promoting the Mass Effect 4 movement . Krogan Smash!!!
Message 10 of 19 (151 Views)