Showing results for 
Search instead for 
Do you mean 
Reply
Wastelander
Registered: 10/08/2010
Offline
767 posts
 

Re: Doodle Avatar Event!

Apr 25, 2011

Aww, that's really sweet.

I can see there's gonna be some stiff competition here!

- Retrobilly

Message 10 of 31 (156 Views)
0 Likes
Uncharted Territory
Registered: 05/16/2007
Offline
2050 posts
 

Re: Doodle Avatar Event!

Apr 26, 2011

I wanna upload some pics I drew and scanned. But every time I click "insert image" during reply, I get notifications that my browser has stopped working. My computer won't stop lying to me. Help.

Message 11 of 31 (156 Views)
0 Likes
Wastelander
Registered: 10/08/2010
Offline
767 posts
 

Re: Doodle Avatar Event!

Apr 26, 2011

Hmm... that's odd. Do you get the same error when trying to embed a video?

Try clearing your cookies and cache. That sometimes helps!

- Retro

Message 12 of 31 (156 Views)
0 Likes
Uncharted Territory
Registered: 05/16/2007
Offline
2050 posts
 

Re: Doodle Avatar Event!

Apr 26, 2011

RockinRetrobilly wrote:

Hmm... that's odd. Do you get the same error when trying to embed a video?

Try clearing your cookies and cache. That sometimes helps!

- Retro


Sig credit goes to Chingkwee!




I'm kinda dumb when it comes to technical computer stuff.

Are you talking about wiping my "History"?

Message 13 of 31 (156 Views)
0 Likes
Sackboy
Registered: 02/18/2011
Offline
586 posts
 

Re: Doodle Avatar Event!

Apr 26, 2011

ahaha wait, this is a competition?!

I need to make a better avatar!

Message 14 of 31 (156 Views)
0 Likes
Wastelander
Registered: 10/11/2009
Offline
688 posts
 

Re: Doodle Avatar Event!

Apr 29, 2011

If each person can only submit 1 avatar, then please ignore this one ( because this is my 2nd avatar submission).

But if it's okya, then...

... Look! I have a Avatar for my Avatar!... LOL

Avatar 4 Avatar.png



Like they say, "what goes around comes around," and I am not talking about Karma.
Message 15 of 31 (156 Views)
0 Likes
Hekseville Citizen
Registered: 03/16/2010
Offline
296 posts
 

Re: Doodle Avatar Event!

May 4, 2011

My reaction today after hearing that PSN is still down. Being left handed and doing this on paint was a real pain in the ass. lol

untitled.jpg



"There is nothing more annoying than two people talking while you’re trying to interrupt."
Message 16 of 31 (156 Views)
0 Likes
Wastelander
Registered: 10/08/2010
Offline
767 posts
 

Re: Doodle Avatar Event!

May 4, 2011

Hi folks,

Thanks for all the awesome entries!! ^_^

Stay tuned because we'll be announcing the winner very soon!

- Retro

Message 17 of 31 (156 Views)
0 Likes
Wastelander
Registered: 10/08/2010
Offline
767 posts
 

Re: Doodle Avatar Event!

May 10, 2011

We'd like to congratulate pineapple7811 for winning our first Doodle Avatar event!

Needless to say it was a very difficult decision to make!!

controllerdoodle.jpg

The winning avatar gets displayed for the next month!

(You might have already noticed our neat, little change of rank icon )

Thanks to everyone for participating in our awesome event ^_^

- Retro

Message 18 of 31 (156 Views)
0 Likes
PlayStation MVP
Registered: 01/22/2009
Offline
857 posts
 

Re: Doodle Avatar Event!

May 15, 2011

thanks guys

 photo Jumping-Flash_zps65309ef3.png
Message 19 of 31 (156 Views)
0 Likes