Reply
Nov 29 2012
By: mtjjrstccw1 Treasure Hunter 5383 posts
Offline

Sackboy SHOULD NOT be nerfed

99 replies 379 views Edited Nov 29, 2012

use L1, Air L1 and Side L1...they are there for a reason

My Scaler (Obscure/Unique) Moveset!: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-All-Stars-Battle/Scaler-Obscure-Unique-Moveset-Give-Feedback/m-p/41328063 Gimme Feedback on it?
Message 1 of 100 (379 Views)
Reply
0 Likes
Highlighted
Treasure Hunter
Registered: 01/15/2012
Offline
5383 posts
 

Re: Sackboy SHOULD NOT be nerfed

Nov 29, 2012
seriously, use your characters strengths to combat Sackboy...figure out strategies to combat him...he should NOT be nerfed just because people aren't good enough to beat him, so they just call him Broken and OP
My Scaler (Obscure/Unique) Moveset!: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-All-Stars-Battle/Scaler-Obscure-Unique-Moveset-Give-Feedback/m-p/41328063 Gimme Feedback on it?
Message 2 of 100 (374 Views)
Hekseville Citizen
Registered: 10/17/2012
Offline
299 posts
 

Re: Sackboy SHOULD NOT be nerfed

[ Edited ]
Nov 29, 2012

funny i just beat a sackboy too lol without the need of defensive tactics aha...parappa ftw

Message 3 of 100 (369 Views)
Treasure Hunter
Registered: 09/01/2012
Offline
6400 posts
 

Re: Sackboy SHOULD NOT be nerfed

Nov 29, 2012
There is a magical mode that helps you learn how to combat people. It is called Pratice mode. I think the reason people want him nerfed is that they know how to handle him, but the other 2 players do not. They should see him in 1v1, I hate fighting people who harass me, despite if I win or not. When everyone figures out his weaknesses, they will not call him overpowered, just like Radec before him.
Message 4 of 100 (365 Views)
I Only Post Everything
Registered: 09/21/2012
Offline
1094 posts
 

Re: Sackboy SHOULD NOT be nerfed

Nov 29, 2012

mtjjrstccw1 wrote:

use L1, Air L1 and Side L1...they are there for a reason


you can not dodge the electric pad, balls or cake, so your wrong

Message 5 of 100 (362 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 09/01/2012
Offline
6400 posts
 

Re: Sackboy SHOULD NOT be nerfed

Nov 29, 2012
Oh yeah if you want a quick an easy way to win, use Radec or Sly. Sackboy has so many weaknesses that no one exploits, and this is coming fro a Sackboy player.
Message 6 of 100 (356 Views)
Reply
0 Likes
Gaming Beast
Registered: 09/18/2012
Offline
2105 posts
 

Re: Sackboy SHOULD NOT be nerfed

Nov 29, 2012
I actually did fairly okay in a 1v1 match against one of the top 10 ranked sackboy in 2v2 with my level 30 Spike.
------
Playstation God of War Stars Battle Bore y'all !!!
Message 7 of 100 (354 Views)
Reply
0 Likes
Hekseville Citizen
Registered: 10/17/2012
Offline
299 posts
 

Re: Sackboy SHOULD NOT be nerfed

Nov 29, 2012

Apeman24 wrote:

mtjjrstccw1 wrote:

use L1, Air L1 and Side L1...they are there for a reason


you can not dodge the electric pad, balls or cake, so your wrong


you have to attack them so they wont have effect.  at least with the cake and electric pad.  never have been successfully hit w jam ball so idk

Message 8 of 100 (346 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 01/15/2012
Offline
5383 posts
 

Re: Sackboy SHOULD NOT be nerfed

Nov 29, 2012
You can infact dodge an electric pad, just that if you happen to still be touching it, it will still hit you
My Scaler (Obscure/Unique) Moveset!: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-All-Stars-Battle/Scaler-Obscure-Unique-Moveset-Give-Feedback/m-p/41328063 Gimme Feedback on it?
Message 9 of 100 (344 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 01/15/2012
Offline
5383 posts
 

Re: Sackboy SHOULD NOT be nerfed

Nov 29, 2012
as for the cake and ball, you can most certainly avoid it!
My Scaler (Obscure/Unique) Moveset!: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-All-Stars-Battle/Scaler-Obscure-Unique-Moveset-Give-Feedback/m-p/41328063 Gimme Feedback on it?
Message 10 of 100 (343 Views)
Reply
0 Likes