Reply
Fender Bender
Registered: 03/07/2009
Offline
2718 posts
 

Re: Paul Gale Confirms 2X characters

Sep 26, 2012
Why? Sagat doesnt have a sword....
ハマり度MAX!!
Please use plain text.
Message 51 of 180 (255 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 01/30/2010
Offline
6850 posts
 

Re: Paul Gale Confirms 2X characters

Sep 26, 2012

CutiePatutiee wrote:
I wish they would start making good Final Fantasy games again. Square Enix said they would remake Final Fantasy 7 if a game surpassed it.. They keep making these crappy thirteen series which suck so that'll never happen.

thats all opinion o.0 i dont think 13 is bad

 



http://xat.com/the_brotherhood_of_gaming

Please use plain text.
Message 52 of 180 (254 Views)
Fender Bender
Registered: 03/07/2009
Offline
2718 posts
 

Re: Paul Gale Confirms 2X characters

Sep 26, 2012
Zeo oh ok. Then sagat is out.
but yeah i think snake for sure.. maybe lol
ハマり度MAX!!
Please use plain text.
Message 53 of 180 (248 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 04/01/2012
Offline
3500 posts
 

Re: Paul Gale Confirms 2X characters

Sep 26, 2012

stargateheaven wrote:
Why? Sagat doesnt have a sword....

because

2009072017211568.jpg

IT'S MY WAY OR . . . HELL IT'S MY WAY
Please use plain text.
Message 54 of 180 (247 Views)
Reply
0 Likes
I Only Post Everything
Registered: 01/06/2012
Offline
1163 posts
 

Re: Paul Gale Confirms 2X characters

Sep 26, 2012
Lets talk about FACTS!He said ,,polygonal´´.Could that be a hint or confirmation for Polygon man?
Please use plain text.
Message 55 of 180 (236 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 01/30/2010
Offline
6850 posts
 

Re: Paul Gale Confirms 2X characters

Sep 26, 2012

stargateheaven wrote:
Zeo oh ok. Then sagat is out.
but yeah i think snake for sure.. maybe lol

yeah:smileyhappy: he said that in all the comments haha, well some of them, it has nothing to do with the outfit or pushups themselves, thats why most people think its just a kat hint. (this article has been discussed before:smileytongue:)

 



http://xat.com/the_brotherhood_of_gaming

Please use plain text.
Message 56 of 180 (235 Views)
Reply
0 Likes
Uncharted Territory
Registered: 07/18/2012
Offline
1273 posts
 

Re: Paul Gale Confirms 2X characters

Sep 26, 2012

Ferkel11 wrote:

n0rmal94 wrote:

Ferkel11 wrote:
Why are you wondering? LOL
Yeah,I am only 15 years old,but I am highly interested in the video game industry and my dream is developing video games after doing the programming school :smileytongue:

See we need young kids like you in this generation, unlike some who just are here to troll.


 

Yeah,I hate people trolling. :smileyvery-happy:
When does the next game show start?


Supposly tomorrow, I think for Eurogamer

"I'm watching you in the shadows........nah im right next to ya"
Please use plain text.
Message 57 of 180 (232 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 03/07/2009
Offline
2718 posts
 

Re: Paul Gale Confirms 2X characters

Sep 26, 2012
Kratos as sagat wouldnt work. Anyway enough about sagat.
ハマり度MAX!!
Please use plain text.
Message 58 of 180 (229 Views)
Reply
0 Likes
I Only Post Everything
Registered: 01/06/2012
Offline
1163 posts
 

Re: Paul Gale Confirms 2X characters

[ Edited ]
Sep 26, 2012

n0rmal94 wrote:

Ferkel11 wrote:

n0rmal94 wrote:

Ferkel11 wrote:
Why are you wondering? LOL
Yeah,I am only 15 years old,but I am highly interested in the video game industry and my dream is developing video games after doing the programming school :smileytongue:

See we need young kids like you in this generation, unlike some who just are here to troll.


 

Yeah,I hate people trolling. :smileyvery-happy:
When does the next game show start?


Supposly tomorrow, I think for Eurogamer


 

Thanks!I´d better ,,stay tuned´´. :smileyvery-happy:
Not trolling-I hate that phrase too.

Please use plain text.
Message 59 of 180 (220 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 03/07/2009
Offline
2718 posts
 

Re: Paul Gale Confirms 2X characters

Sep 26, 2012
And yeah i think hes hinting polygon man
ハマり度MAX!!
Please use plain text.
Message 60 of 180 (209 Views)
Reply
0 Likes