Reply
Treasure Hunter
Registered: 08/18/2005
Offline
7225 posts
 

Re: dear god what is up with these boards? or is it just me?

Jan 5, 2007
I was getting that also. I was starting to get mad everytime it came coming up.
MimiPRGameFreak Trophy Card
Message 11 of 25 (1 View)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 01/06/2006
Offline
7280 posts
 

Re: dear god what is up with these boards? or is it just me?

Jan 5, 2007
it happened to us all we're allfine now
Signature removed by Admin due to advertising of a commercial nature.
Message 12 of 25 (1 View)
Reply
0 Likes
Keyblade Wielder
Registered: 12/04/2005
Offline
9674 posts
 

Re: dear god what is up with these boards? or is it just me?

Jan 5, 2007


madhive wrote:
it happened to us all we're allfine now


cool , but that pissssssssed me OFF
i thought my pc was turning to crap after i tried out this linux live cd i just made, which btw didnt work right, it just skipped past the cd even after i set the cd drive as number one boot option, then it said i didnt have a cd drive, all the while it was trying to load the disc...
oh well its out now, and im gonna try it on my old pc, cuz i cant get a damn windows 98 install iso or anything of the sort


Message 13 of 25 (1 View)
Reply
0 Likes
Last Guardian
Registered: 05/12/2006
Offline
12394 posts
 

Re: dear god what is up with these boards? or is it just me?

Jan 5, 2007
It happened to me, so I connected to another wireless network and it worked.

Then connected bck to mine and it still didn't work, thought they banned my IP or something.

Tried this 3 different times with same outcome.
BrolyReborn
Message 14 of 25 (1 View)
Reply
0 Likes
Ghost of Sparta
Registered: 03/25/2005
Offline
18648 posts
 

Re: dear god what is up with these boards? or is it just me?

Jan 5, 2007


Masta Squidge wrote:


madhive wrote:
it happened to us all we're allfine now


cool , but that pissssssssed me OFF
i thought my pc was turning to crap after i tried out this linux live cd i just made, which btw didnt work right, it just skipped past the cd even after i set the cd drive as number one boot option, then it said i didnt have a cd drive, all the while it was trying to load the disc...
oh well its out now, and im gonna try it on my old pc, cuz i cant get a damn windows 98 install iso or anything of the sort

Did you burn the ISO disk correctly? I only had that happen to me when I burned the ISO disk incorrectly.
Message 15 of 25 (1 View)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 01/06/2006
Offline
7280 posts
 

Re: dear god what is up with these boards? or is it just me?

Jan 5, 2007
I know what you feel like I have done something like that before
Signature removed by Admin due to advertising of a commercial nature.
Message 16 of 25 (1 View)
Reply
0 Likes
Keyblade Wielder
Registered: 12/04/2005
Offline
9674 posts
 

Re: dear god what is up with these boards? or is it just me?

Jan 5, 2007


aznsniper911 wrote:


Masta Squidge wrote:


madhive wrote:
it happened to us all we're allfine now


cool , but that pissssssssed me OFF
i thought my pc was turning to crap after i tried out this linux live cd i just made, which btw didnt work right, it just skipped past the cd even after i set the cd drive as number one boot option, then it said i didnt have a cd drive, all the while it was trying to load the disc...
oh well its out now, and im gonna try it on my old pc, cuz i cant get a damn windows 98 install iso or anything of the sort

Did you burn the ISO disk correctly? I only had that happen to me when I burned the ISO disk incorrectly.


i used a utility that i found that you right click the iso, select burn image to disc, then a little wizard pops up that makes sure it burns it properly, then i tried doing it the old fashioned way and just selecting burn image to disc, and neither worked, but im off to bed, 4 hours of sleep a day is killing me


Message 17 of 25 (1 View)
Reply
0 Likes
Survivor
Registered: 09/20/2005
Offline
2766 posts
 

Re: dear god what is up with these boards? or is it just me?

Jan 5, 2007


Masta Squidge wrote:
oh and guess what now, i had to restart my pc after updating itunes, and after that rather huge problem from the forums, each and every last one of my 100+ bookmarks are all gone.... sadness

im sure it wasnt the forums fault, but i had to reset the router, and then restart my pc again, and then everything came back all messed up, its fine now, just all my stuff i rather liked is missing



That happened to me a while ago. I had a couple folders worth so also around the 100+ mark. I was slightly annoyed lol. Now I'm back to 10 bookmarks


Message Edited by chrispys411 on 01-04-2007 11:47 PM
PSN:Wilmsy

Message 18 of 25 (1 View)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 11/18/2005
Offline
9199 posts
 

Re: dear god what is up with these boards? or is it just me?

Jan 5, 2007
yeah i got that but now its better.  why would you wanna ask god this question?  i was thinking about maybe asking about the existence of life or something
Message 19 of 25 (1 View)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 01/24/2004
Offline
4805 posts
 

Re: dear god what is up with these boards? or is it just me?

Jan 5, 2007
"The site could be temporarly unavalible or too busy"
PSN ID = DeeJayTea
Message 20 of 25 (1 View)
Reply
0 Likes