Reply
Big Daddy
Registered: 12/02/2005
Offline
20647 posts
 

Re: Underground Lounge: Tonight's Menu - Italian Sausage!

Jan 18, 2007
Same as always.
Message 11 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 01/21/2006
Offline
6471 posts
 

Re: Underground Lounge: Tonight's Menu - Italian Sausage!

Jan 18, 2007
Oh, and I forgot to mention that my coffee pot died this morning. I was not a happy camper.
Message 12 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 08/15/2004
Offline
8345 posts
 

Re: Underground Lounge: Tonight's Menu - Italian Sausage!

Jan 19, 2007
Yay.  The Office is on later tonight.  I can't wait.


Message Edited by thegarvinator88 on 01-18-2007 07:20 PM
Message 13 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Last Guardian
Registered: 03/03/2002
Offline
13265 posts
 

Re: Underground Lounge: Tonight's Menu - Italian Sausage!

Jan 19, 2007


thegarvinator88 wrote:
Yay.  The Office is on later tonight.  I can't wait.


I'm gonna go play my new game Genji, so I can slice people up.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Message 14 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 08/25/2005
Offline
8728 posts
 

Re: Underground Lounge: Tonight's Menu - Italian Sausage!

Jan 19, 2007
I got out of school way way way early today because of exams. Went to school for like 1 hour.
Signatures and Avatars
Message 15 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 07/02/2006
Offline
3986 posts
 

Re: Underground Lounge: Tonight's Menu - Italian Sausage!

Jan 19, 2007
today was pretty good...school was pretty easy.  math test tomorrow.  cant wait for next quarter...yup
GRAW
Message 16 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Ghost of Sparta
Registered: 12/13/2005
Offline
14373 posts
 

Re: Underground Lounge: Tonight's Menu - Italian Sausage!

Jan 19, 2007
I went to work today, umm that's about it. I was late to work, I had put my uniform out, and someone thought it was dirty, so they started it 15 minutes before I was to leave for work... I called and told my boss, it embarassed the **bleep** out of me. One because I was prepared for work, and two because the manager was working today...
Photobucket
PSUComic|XBL - FadeToDark|PSN - FadeToDark
Message 17 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 10/22/2006
Offline
4583 posts
 

Re: Underground Lounge: Tonight's Menu - Italian Sausage!

Jan 19, 2007
My stress level is exctremely high... I've stayed home the last 3 days from school sick. I had strep and a TERRIBLE cold. I am better not but not fully better but I decided to go to school tommorow.  I have sooooo much work to make up and tests  and crap. Its gonna be hell for me tommorow and this weekend.:smileysad. And to top it off everyone will be asking my why I was sick and my throat still kills and my nose is so runny...
Message 18 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 08/04/2005
Offline
6265 posts
 

Re: Underground Lounge: Tonight's Menu - Italian Sausage!

Jan 19, 2007
Finally something good.  Sausage.

School-->PSU.

Yeah.  Its been a real boring day.


Message 19 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 05/30/2005
Offline
4118 posts
 

Re: Underground Lounge: Tonight's Menu - Italian Sausage!

Jan 19, 2007
Ughhh Italian Sausage sounds amazing right now (even though I don't dig on prok). All it's been for me the past 2 weeks is oatmeal, vegetables, salmon, tuna and coffee. Time to slim back down.


I Play the DEEF Wha?
Message 20 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes