Reply
Fender Bender
Registered: 06/29/2006
Offline
3417 posts
 

Re: First Zelda for Nintendo NES commercial

Jan 21, 2007
The rap song sucked so bad it was funny at the same time.Smiley Very Happy
Message 11 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Wastelander
Registered: 12/27/2006
Offline
972 posts
 

Re: First Zelda for Nintendo NES commercial

Jan 21, 2007
That was SO FUNNY...and all the Nintendo fanboys laugh at RIIIIIIIIIDGE RACERRRR...Smiley Very Happy
~Drumline

PSN Handle: Drumline
Message 12 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 06/29/2006
Offline
3417 posts
 

Re: First Zelda for Nintendo NES commercial

Jan 21, 2007


ImaDRAGON wrote:
There are no Dragons in Zelda, SO i DON'T CARE.



I would get my "How to kill spammers" book,but since you're a newbie,I'm gonna warn you about spamming,trust me...I got my final warning form shun.
Message 13 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Gaming Beast
Registered: 07/29/2006
Offline
2326 posts
 

Re: First Zelda for Nintendo NES commercial

Jan 21, 2007
that nerd was scary...
i sometimes go by gargig
Message 14 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Last Guardian
Registered: 10/20/2003
Offline
12666 posts
 

Re: First Zelda for Nintendo NES commercial

Jan 21, 2007


Warriorexe wrote:


ImaDRAGON wrote:
There are no Dragons in Zelda, SO i DON'T CARE.



I would get my "How to kill spammers" book,but since you're a newbie,I'm gonna warn you about spamming,trust me...I got my final warning form shun.


the worst part is there is a dragon in zelda.
Message 15 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
I Only Post Everything
Registered: 11/12/2004
Offline
1014 posts
 

Re: First Zelda for Nintendo NES commercial

Jan 21, 2007
that was a good laugh
Message 16 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 05/20/2006
Offline
6897 posts
 

Re: First Zelda for Nintendo NES commercial

Jan 21, 2007


Drumline wrote:
That was SO FUNNY...and all the Nintendo fanboys laugh at RIIIIIIIIIDGE RACERRRR...Smiley Very Happy


Kaz was just trying to be fakely enthusiastic. Nintendo Fanboys cry when their game cubes break too.
Message 17 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 09/28/2005
Offline
4900 posts
 

Re: First Zelda for Nintendo NES commercial

Jan 21, 2007


PSPfreak wrote:
LMFAO "your parents help you hook it up?"


BTW ImaDRAGON: Ima go easy on you because youre new here, but if you keep spamming like you have been, people are gonna start hating you


Don't worry, I already am.He'll be banned by tomorrow.Smiley Happy
Message 18 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Lombax Warrior
Registered: 11/28/2006
Offline
119 posts
 

Re: First Zelda for Nintendo NES commercial

Jan 21, 2007
yeah lol, I seen that Cmmercial about a month ago.. If those stupid kids thought those graphics were good, i wonder what they think og Graphics now, LOL
Image Hosted by ImageShack.us
Message 19 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes
Shinra Executive
Registered: 07/24/2001
Offline
41471 posts
 

Re: First Zelda for Nintendo NES commercial

Jan 21, 2007
classic game, one of the all time greats still to this day.
(((())))))))))))))))))==================================-----
*New Game* Infinite Undiscovery
*New DVD* Protest The Hero
*New CD* System Divide - The Conscious Sedation

(((())))))))))))))))))==================================-----
LoTGD ~!~ RBN ~!~ got xheevos? ~!~ XNA Club ~!~ ** PS Past #1** ~!~ twitter
Message 20 of 33 (0 Views)
Reply
0 Likes