Reply
Gaming Beast
Registered: 06/24/2004
Offline
2583 posts
 

Re: Do you truly know Pi?

Jan 21, 2007


madhive wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=QFO4jjB1djk


JakRox wrote:
Zoom scares me Smiley Surprised







HAHAHA.  I can't believe they actually had an episode like this lol.  That's hillarious.  Much different from the kids show of my time lol.
Message 11 of 33 (1 View)
Reply
0 Likes
Uncharted Territory
Registered: 05/26/2006
Offline
1908 posts
 

Re: Do you truly know Pi?

Jan 21, 2007
**bleep**
Things I have gotten free from ordering off the internet in 2007:
$150 Through Paypal
$75 Ipod Shuffle
$45 Amazon Gift Card
$40 5mW Green Laser Pointer
$120 3 Webcams $40 each
$100 for selling free stuff on eBay
$80 10 Block Buster Game Rentals $8 each
+ Tons of other Stuff to much to list
-------------------------------Total = Over $610 Just in 2007!!!----------------------------------
Message 12 of 33 (1 View)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 07/05/2005
Offline
6649 posts
 

Re: Do you truly know Pi?

Jan 21, 2007
hahahaha, this is so funny! It's also kind of weird...
Message 13 of 33 (1 View)
Reply
0 Likes
Big Daddy
Registered: 05/22/2005
Offline
21050 posts
 

Re: Do you truly know Pi?

Jan 21, 2007
Wow lol some of that stuff isn't right for kids like

"Yeah, I know this Pi @#%$ backwards and forwards
Check it out

I did three chicks then I pointed at the door"
Message 14 of 33 (1 View)
Reply
0 Likes
Last Guardian
Registered: 01/28/2006
Offline
12855 posts
 

Re: Do you truly know Pi?

Jan 21, 2007


fudge101man wrote:
Wow lol some of that stuff isn't right for kids like

"Yeah, I know this Pi @#%$ backwards and forwards
Check it out

I did three chicks then I pointed at the door"


Yeah But I'm guessing the video's an edit mix
Message 15 of 33 (1 View)
Reply
0 Likes
Gaming Beast
Registered: 06/24/2004
Offline
2583 posts
 

Re: Do you truly know Pi?

Jan 21, 2007
I think it's actually some kinda parody of a kids show or something.  I dont' know.
Message 16 of 33 (1 View)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 10/05/2006
Offline
6938 posts
 

Re: Do you truly know Pi?

Jan 21, 2007


JakRox wrote:
Just saw the whole thing, This PI **bleep**!!! ROFLGASM!!!!!!!!!11



lol
Image and video hosting by TinyPic
Message 17 of 33 (1 View)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 07/05/2005
Offline
6649 posts
 

Re: Do you truly know Pi?

Jan 21, 2007
"The Altos"... haha. Where and why did you find this?

madhive wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=QFO4jjB1djk


JakRox wrote:
Zoom scares me Smiley Surprised







Message 18 of 33 (1 View)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 01/06/2006
Offline
7280 posts
 

Re: Do you truly know Pi?

Jan 21, 2007
I recorded it when i was watching arthur with my cousin in the car.

overachiever wrote:
"The Altos"... haha. Where and why did you find this?

madhive wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=QFO4jjB1djk


JakRox wrote:
Zoom scares me Smiley Surprised










Signature removed by Admin due to advertising of a commercial nature.
Message 19 of 33 (1 View)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 07/05/2005
Offline
6649 posts
 

Re: Do you truly know Pi?

Jan 21, 2007
I think I need to show it to some of my friends. They are such poddy mouths, even in front of adults. I can control my language... but I seriously should. I'm keeping the link. I just finished it. "Thanks you ----!" That was funny!

madhive wrote:
I recorded it when i was watching arthur with my cousin in the car.

overachiever wrote:
"The Altos"... haha. Where and why did you find this?

madhive wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=QFO4jjB1djk


JakRox wrote:
Zoom scares me Smiley Surprised













Message 20 of 33 (1 View)
Reply
0 Likes