Reply
Nov 26 2006
By: brooks2392 Treasure Hunter 8407 posts
Offline

Direct T.V.

27 replies 86 views Edited Nov 26, 2006
Well my uncle has Direcy TV and were trying to convince my mom to get it because it has so many benifits.... and it also is cheaper than Comcast stupid cable T.V so yeah... i got some questions does anyone know if NFL Network for free or a channel you gotta pay extra for....also would you suggest it? When it rains does the cable go out?
No Current Sig.
Message 1 of 28 (86 Views)
Reply
0 Likes
Hekseville Citizen
Registered: 03/29/2005
Offline
430 posts
 

Re: Direct T.V.

Nov 26, 2006
Yes NFL network is free. It is much cheaper than cable. It has a bunch of xm radio stations and it has to rain and be a real big storm to go out. Probably about 3-5 hours a year for me at the most. I love it.
Message 2 of 28 (86 Views)
Reply
0 Likes
Limit Breaker
Registered: 01/24/2005
Offline
25087 posts
 

Re: Direct T.V.

Nov 26, 2006
One of my relatives has it. The signal goes out during heavy rain or snow. Maybe it's just his system, idk.


think different
Message 3 of 28 (86 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 11/27/2005
Offline
8407 posts
 

Re: Direct T.V.

Nov 26, 2006
OK cool but its like 800 channels and its cheaper than 90 LOL
No Current Sig.
Message 4 of 28 (86 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 04/05/2005
Offline
3008 posts
 

Re: Direct T.V.

Nov 26, 2006


pspkid wrote:
Yes NFL network is free. It is much cheaper than cable. It has a bunch of xm radio stations and it has to rain and be a real big storm to go out. Probably about 3-5 hours a year for me at the most. I love it.


I thought NFL network was like $80.
Uncharted 2 Stats Card by JAKPRO.net - darkdeath43
Message 5 of 28 (86 Views)
Reply
0 Likes
Ghost of Sparta
Registered: 10/07/2004
Offline
16834 posts
 

Re: Direct T.V.

Nov 26, 2006
nfl network is free, nfl ticket isn't

Message 6 of 28 (86 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 11/27/2005
Offline
8407 posts
 

Re: Direct T.V.

Nov 26, 2006


crovax3000 wrote:
nfl network is free, nfl ticket isn't



What exacally is the differance?
No Current Sig.
Message 7 of 28 (86 Views)
Reply
0 Likes
Keyblade Wielder
Registered: 01/19/2005
Offline
11132 posts
 

Re: Direct T.V.

Nov 26, 2006
its DirecTV


Message 8 of 28 (86 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 11/27/2005
Offline
8407 posts
 

Re: Direct T.V.

Nov 26, 2006


Lkr721993 wrote:
its DirecTV



Talking differance between NFL network and ticket....also is it true its less than comcast normal cable(not digital) or was my uncle just drunk of something LOL
No Current Sig.
Message 9 of 28 (86 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 11/27/2005
Offline
8407 posts
 

Re: Direct T.V.

Nov 26, 2006
Anyone wanna tell me anything you want about D-T.V
No Current Sig.
Message 10 of 28 (86 Views)
Reply
0 Likes