Reply
Treasure Hunter
Registered: 07/09/2006
Offline
6249 posts
 

Re: Copy+Paste Your First Post

Mar 15, 2007


Sony-Next-Gen's First Post:
I don't care who wins, it's gonna end up the same anyways. Microsoft goes off with their shooters and other 3rd party titles, then PS with their RPG's and other titles, and Nintendo with their Mario games and crap party titles. Anyways if Sony comes on top this gen good for them, it ain't benefitting me any besides owning the winning console. It's all about the games which is why I'm buying all three to get the ultimate gaming experiance.

Alright it was a question, who cares topic about who wins or loses in the "console war". I 'm not sure if it's my first post or not earliest one I could find.
Message 21 of 61 (1 View)
Reply
0 Likes
Wastelander
Registered: 02/27/2005
Offline
963 posts
 

Re: Copy+Paste Your First Post

Mar 15, 2007
wow...my first post wasn't noobish at all...it was helping someone
 

it works, you have to press over to 3x and then hold the buttons

 
referring to 5x speed in Gran Turismo 4 B-Spec mode
Photobucket - Video and Image Hosting
Message 22 of 61 (1 View)
Reply
0 Likes
Keyblade Wielder
Registered: 10/18/2006
Offline
9714 posts
 

Re: Copy+Paste Your First Post

Mar 15, 2007
You don't have to make a thread about it, you can just go to their profile then find all posts by this user and click the arrow to see their first post.
R.I.P. Troy "T-Bag" Dixon

Message 23 of 61 (1 View)
Reply
0 Likes
Uncharted Territory
Registered: 11/15/2005
Offline
2089 posts
 

Re: Copy+Paste Your First Post

Mar 15, 2007
this was in the socom board... haha this would be impossible for me rite now
 
i agree with what everybody says but the ranking system updating is soooo slow. I mean, I went to Jacksonville for the weekend and my stats still havent updated. i always play in ranked game, but I can not complain because i am a 3 star admiral


Message 24 of 61 (1 View)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 01/02/2006
Offline
3220 posts
 

Re: Copy+Paste Your First Post

Mar 15, 2007
this is the ealyest one i could find

nh
Jenova                                      well did you go to lan?                                             
Posts: 1748
Registered: 01-02-2006

nh

Message 9 of 10



Viewed 270 times

  01-02-2006 02:26 AM
Image and video hosting by TinyPic
Message 25 of 61 (1 View)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 07/11/2006
Offline
3224 posts
 

Re: Copy+Paste Your First Post

Mar 15, 2007
My first post was actually an accidental thread.Smiley Very Happy Man, how times have changed.Smiley Very Happy
I reached 128-bit at 2,325 posts!!!oneone111!!

Message 26 of 61 (1 View)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 03/21/2006
Offline
7565 posts
 

Re: Copy+Paste Your First Post

Mar 15, 2007
Hey, I'm 99% done with 993 precursor orbs, and i am missing one on the haven city streets, does any one have any idea where it could be?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
there you go... it was on the Daxter forums, back then i didn't even know they were a part of psu, i was getting on them from the Daxter website... i found out when i went to post on these forums and i had an account logged in.
lol
Official Runner of the Meet of the Fraternal Order of Monster Hunter Veterans
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Message 27 of 61 (1 View)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 07/09/2006
Offline
6249 posts
 

Re: Copy+Paste Your First Post

Mar 15, 2007


Eco One wrote:
Hey, I'm 99% done with 993 precursor orbs, and i am missing one on the haven city streets, does any one have any idea where it could be?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
there you go... it was on the Daxter forums, back then i didn't even know they were a part of psu, i was getting on them from the Daxter website... i found out when i went to post on these forums and i had an account logged in.
lol


lol... man that's a tough question since no one knows which orbs you have. Oh damn right after your post it got answered I feel like I've been burned now.


Message Edited by sony-next-gen on 03-14-2007 05:52 PM
Message 28 of 61 (1 View)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 07/27/2006
Offline
4843 posts
 

Re: Copy+Paste Your First Post

Mar 15, 2007
"in the begginning just skip most of the tournaments and do the minigames so you dont waste any weeks losing in the hard tournaments.
do you guys know have any other tips"

lol, noobs ftw

���Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.��� ~ James Dean
Message 29 of 61 (1 View)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 03/13/2006
Offline
3262 posts
 

Re: Copy+Paste Your First Post

Mar 15, 2007
are there alot of people online in socom?



lol. Its a valid question though!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Message 30 of 61 (1 View)
Reply
0 Likes