Reply
Hekseville Citizen
Registered: 08/15/2012
Offline
372 posts
 

Re: Are these real :( ?

Aug 21, 2012
OMG funny how you post this because I have endure them in my childhood, and you also forgot about that Chun Li Movie lol Smiley Happy
http://community.us.playstation.com/t5/Off-Topic-Discussions/Tribute-to-Neil-Armstrong-Greatest-Man-Alive/m-p/38079055/message-uid/38079055#U38079055 Pay your respect Smiley Happy
Message 11 of 19 (88 Views)
Hekseville Citizen
Registered: 08/15/2012
Offline
372 posts
 

Re: Are these real :( ?

Aug 21, 2012

Bulletpainpills wrote:

You know they're fake because James Cameron would never stoop so low as to make something like a Call of Duty movie.


It would be more convincing if it was Micheal Bay instead, I think a Call of Duty game is going to be awesome, it's about war and all, there is no real story and character, plot or useless love crap, it's just bullet and explosion, throw in Jason Staham and Chris Hemsworth ( Thor ) into the poster and with Micheal Bay directing it, it's gonna kick Expendable 2 butt Smiley Happy

http://community.us.playstation.com/t5/Off-Topic-Discussions/Tribute-to-Neil-Armstrong-Greatest-Man-Alive/m-p/38079055/message-uid/38079055#U38079055 Pay your respect Smiley Happy
Message 12 of 19 (88 Views)
Treasure Hunter
Registered: 04/05/2009
Offline
8202 posts
 

Re: Are these real :( ?

Aug 21, 2012

USPGCWeekly wrote:
Suck to be me then, here come another 2 hour waste on a pointless vampire sparkle love story Smiley Sad

I'd bring my Vita to the movies if it comes to that.

Message 13 of 19 (77 Views)
Welcoming Committee
Registered: 01/19/2004
Offline
37253 posts
 

Re: Are these real :( ?

Aug 21, 2012

They're real.

 

 

 

 

And they're SPECTACULAR!

Message 14 of 19 (66 Views)
Uncharted Territory
Registered: 06/06/2012
Offline
1392 posts
 

Re: Are these real :( ?

Aug 22, 2012
LOL did anyone watch the Mario cartoon as a kid?
Message 15 of 19 (59 Views)
Reply
0 Likes
Big Daddy
Registered: 08/23/2001
Offline
18887 posts
 

Re: Are these real :( ?

Aug 22, 2012

xChrisGTRx wrote:
LOL did anyone watch the Mario cartoon as a kid?

Or how about the Sonic cartoon?

Message 16 of 19 (58 Views)
Reply
0 Likes
Hekseville Citizen
Registered: 08/15/2012
Offline
372 posts
 

Re: Are these real :( ?

Aug 22, 2012
I watch the Double Dragon Cartoon Smiley Sad quite good Smiley Happy
http://community.us.playstation.com/t5/Off-Topic-Discussions/Tribute-to-Neil-Armstrong-Greatest-Man-Alive/m-p/38079055/message-uid/38079055#U38079055 Pay your respect Smiley Happy
Message 17 of 19 (52 Views)
Reply
0 Likes
Uncharted Territory
Registered: 06/06/2012
Offline
1392 posts
 

Re: Are these real :( ?

Aug 22, 2012
lol man those shows were funny
Message 18 of 19 (51 Views)
Reply
0 Likes
Hekseville Citizen
Registered: 08/15/2012
Offline
372 posts
 

Re: Are these real :( ?

Aug 22, 2012
More better than any crappy cartoon they show these day, The only one I found awesome is the Ben 10 ones, not the 10 year old version, the one where he is 16 and have an awesome car and voiced by Yuri Lowenthal, the rest is "what the hell is this" kinda Cartoon Smiley Happy
http://community.us.playstation.com/t5/Off-Topic-Discussions/Tribute-to-Neil-Armstrong-Greatest-Man-Alive/m-p/38079055/message-uid/38079055#U38079055 Pay your respect Smiley Happy
Message 19 of 19 (49 Views)
Reply
0 Likes