Reply
Splicer
Registered: 04/14/2013
Offline
52 posts
 

Re: The Nice Guys

Apr 14, 2013

Total jumps in game.

 

Crimson_SWE:  37.     Avarage 1 jump every 12 seconds.

 

 

Thelesman:  58.    Avarage 1 jump every 8 seconds.

 

 

 

Message 31 of 1,105 (539 Views)
Reply
0 Likes
I Only Post Everything
Registered: 10/03/2008
Offline
1202 posts
 

Re: The Nice Guys

Apr 14, 2013





Nice of you to notice. guess i have to get my JPGR (Jump per game ratio) higher? Smiley Wink

 

Message 32 of 1,105 (533 Views)
Reply
0 Likes
Splicer
Registered: 04/14/2013
Offline
52 posts
 

Re: The Nice Guys

Apr 14, 2013
Yep,you would propably won.I took also notice that you wear full hercules against Ares? why not mixing Battle armor and Manticore or Hercules and Manticore?
Message 33 of 1,105 (530 Views)
Reply
0 Likes
I Only Post Everything
Registered: 10/03/2008
Offline
1202 posts
 

Re: The Nice Guys

Apr 14, 2013
dunno. imo gear doesn't do that much difference.
Thought this is something iv been wanting to test out for a long time!
If Team Nice Guy want to help me do some in-game testing, it would be nice.
Message 34 of 1,105 (527 Views)
Reply
0 Likes
Splicer
Registered: 04/14/2013
Offline
52 posts
 

Re: The Nice Guys

Apr 14, 2013
You are allready using Athenas sword,which has 9 defence against physical,so put one manticore piece and you are more resilient.It does make a difference.Hercules helmet-battle armor chest-manticore legs,so you dont have to sacrifice so much elemental power thus gains balance between healt too.
Message 35 of 1,105 (522 Views)
Reply
0 Likes
Uncharted Territory
Registered: 01/16/2013
Offline
1497 posts
 

Re: The Nice Guys

Apr 14, 2013
Lol at 'Nice Guys'.

They'll Brutal Kill you AFTER they let you grab the chest. Because their NICE GUYS.

Good luck with the clan.


Check out my channel for GoW matches, highlights and other videos.
Message 36 of 1,105 (504 Views)
Sackboy
Registered: 12/21/2012
Offline
412 posts
 

Re: The Nice Guys

Apr 14, 2013

Nice video...to the start i just hear no salvoo nooo ,lolll i didn't understand you fight 1 vs 1 and i did wanna burn everyone Smiley Tongue



----------


----------
Message 37 of 1,105 (496 Views)
I Only Post Everything
Registered: 10/03/2008
Offline
1202 posts
 

Re: The Nice Guys

Apr 14, 2013
i challenge you thelesman.
i have a new build Smiley Happy
Just need to level it up first Smiley Sad
I fell pretty confident that its at least twise as good as my old build!
Message 38 of 1,105 (466 Views)
Fender Bender
Registered: 01/12/2013
Offline
2802 posts
 

Re: The Nice Guys

Apr 14, 2013

Salvo_Nicol wrote:

Nice video...to the start i just hear no salvoo nooo ,lolll i didn't understand you fight 1 vs 1 and i did wanna burn everyone Smiley Tongue


hahahahhaha




Message 39 of 1,105 (462 Views)
Highlighted
Lombax Warrior
Registered: 03/14/2013
Offline
140 posts
 

Re: The Nice Guys

Apr 14, 2013

See u in the battle field.....Smiley Happy

Message 40 of 1,105 (499 Views)